Büşra️

Büşra️
@bsrr_trnn
Uçurumlar var diyorum, insanla insan arasında, kendiyle kendi arasında.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gittikçe soğuduğumu fark ediyorum ve bu bana hiç sevinç vermiyor. Çünkü özün soğuması çok tehlikeli, başkalarıyla ilişkiyi yalıma veriyor...
Hayır, kalbim o kadar kötü değil! Sadece fazlasıyla hassas!
Hoş hayallerle başımızı döndürürken, bizi dünyanın en mutlu insanı kılan tanrı bize nasıl davranıyorsa, biz de çocuklara öyle davranmalıyız