Büşra️

Büşra️
@bsrr_trnn
@bsrr_trnn·
·
sabitlendi
"Kalabalığın uyumuna inat Hayalin gerçeğe değdiği yeri seviyorum "
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Uçurumlar var diyorum, insanla insan arasında, kendiyle kendi arasında.
Gittikçe soğuduğumu fark ediyorum ve bu bana hiç sevinç vermiyor. Çünkü özün soğuması çok tehlikeli, başkalarıyla ilişkiyi yalıma veriyor...
Hiç geçmeyen, hiç unutulmayan şeyler var. Ölünceye kadar insanın sırtından atamayacağı şeyler var...
"Hasretinden prangalar eskittim... "