Çocukluk: Hadi de ki on yıl.
Kalan hayatımız o on yılın etkileriyle şekilleniyormuş.
Demek ki biz çocuklukzedeyiz.
Demek ki çocukluk; tedavisi ömür boyu süren bir hastalık.
Sıkılmıyor musun? Allah olmadan… İnsan nasıl dayanır? Kime yalvarıcan, kime dilenicen, yeri geldi mi hâşâ huzurdan kime isyan edip sonra kime tövbe edicen ?
Kenarlarını diktiğin bir çift mavi bebek patiini vitrine koydum. Remzi benim bir erkek çocuk taşıdığımı asla unutmamalıydı. Zira karnımdaki kızı korumanın tek yolu babasının onu erkek sanmasıydı.