Dayanamayıp “mutlu musun” diye sormuştum.
Yüzüme uzunca bir süre, beni tedirgin eden bir dikkatle bakmıştı, “ bir kadına bunu sormamalısın” demişti, “ mutlu olup olmadığını bilemez ama mutluluğunda neyin eksik olduğunu çok iyi bilir.”
Annem, “ beyazlar nasıl çekik gözlü insanlar arasındaki farkları göremezse gençler de belli bir yaşın üstündeki insanların yaşlarını fark edemez” derdi. Doğru söylüyordu bence. Otuz yaşını geçen herkesin yaşı birbirine benziyordu.