Sevgililer silindi, hepsini kendine toplayan sevgili bulundu. Ölüm,ölüm dedikleri ne büyük düğün, ne büyük sevda çağı imiş meğer!Rabbim, beni aradığım Sevgili’ye kavuşturacak düğünümü şenlendir!
‘Allah’ım, eğer bana kızgın değilsen bana nasıl muamele ettiğinin bir önemi yok.’Diğer bir deyişle,’Hayatım sıkıntılar ve zorluklarla dolu olsa bile ,eğer senin gazabını cezbetmediysem halimden memnunum.’ Halinden memnundur çünkü gerçek hayatın-sonsuz varoluşun-ahirette oluğunu yakinen biliyordur.
Dünya; Allah tarafından,faydalanmamız için bize verilmiş bir nimettir.
ne var ki bunu, varlık sebebimizi ve nihai menzilimizi unutacak kadar kendimizi kaptırmadan yapmalıyız.