+"Ben hala korkunç bir hata yaptığını düşünüyorum."
...
-"Böyle düşünsen bile yüksek sesle söylememelisin,"
dedi Maria çabucak. Sanki sarsarak kafasına sokmak ister gibi ona yaklaştı.
-"Söylemeyeceğine söz ver bana."
+"Ama neden?"
diye sordu çocuk, kaşlarını çatarak.
+" Ben sadece hissettiklerimi söylüyorum. Bunu yapmaya hakkım var, değil mi?
-"Hayır"
dedi kadın
-"Hayır, hakkın yok"
+" Hissettiklerimi söylemeye hakkım yok mu?"
diye tekrarladı çocuk kuşkulu bir şekilde.
-" Hayır"
diye ısrar etti kadın. Ona yalvarırken sesi titriyordu.
-"Bu konuda sesiz ol Burno. Hepimiz için ne kadar sorun yaratabileceğini bilmiyor musun?"