"Sustukların,vazgeçtiklerin,birileri istiyor diye yaptıkların ,peşinden koşmaktan ürktüklerin ...Alt alta yazdın. Hayattan ne kadar da alacağın birikmiş."
"Dünya karşısındaki kayıtsızlığını işte tam da bu anda ,kendi zihninde yakaladı .Bu dünyada insanların korktuğu tek şey öğrenmekti.Acıyı,susuzluğu ,açlığı ve üzüntüyü öğrenmek onların uykularını kaçırıyor,bu yüzden daha rahat döşeklere ,daha leziz yemeklere ve daha neşeli dostlara sığınıyorlardı."