"Nerede olursam olayım bir gemi güvertesinde, Paris'te bir sokak kafesinde ya da Bankok'ta hep aynı sırça fanusun içinde kendi ekşimiş havamda bunalıyor olacağım. "
"Tanrı'nın iradesiyle gençliğimden ve yalnızlığımdan olduğu kadar kuşkularımdan ve bağlarımdan da kurtulmuş,özgürce aşka doğru gidiyordum.Çünkü aşk tek özgürlüktür bu dünyada.Ruhu öyle yücelere çıkarır ki,hiçbir gelenek ona erişemez, hiçbir doğal yasa ona sınır çekemez."