"O kadar mutlulardı ki mutlulukları artık ciddi bir saygısızlık halini almıştı;bu saygısızlık içime dokunur ,bana ,yalnızlığıma hakaret ediliyormuş hissine kapılırım "
"Ağaç dalındaki,gövdede ayrılma eğilmini fark ettin mi bilmem ?
Hep öteye uzar.Gövdenin toprağa kök salmış rahatlığından bir kaçıştır bu.Özgürlüğe susamışlıktır .Buna ben "ağaç dalı kompleksi" diyorum .
Genç hastalığıdır ."