"Başlangıçlar hata kabul etmez ,en iyi çözüm sayfayı yırtmaktır.Ama o zaman da bir yara gibi kendini belli edecektir yırtık izi .oysa yaralar da bizimdir, hatalar hayatımızın bir parçasıdır. ilk sayfanın uğruna onu yırtmadan hayatın kendisine inanamak iyidir."