Betül Öveç

Betül Öveç
@btlovc27
İçimizde şeytan yok... İçimizde acizlik var... Tembellik var... İradesizlik, bilgisizlik ve bunların hepsinden daha korkunç bir şey; hakikatleri görmekten kaçma eğilimi var.. Sabahattin Ali
Yky
Edebiyat