Hassasiyetlerinizi açtığınız bir insan, size saygı göstermek yerine onları kullanmayı tercih ediyorsa, böyle birinin hayatınızda yeri olmamalı.
Ömrüm öyle bir çağa denk geldi ki, aslında çok duygusal biri olmama rağmen, insanlar beni üzmesin diye güçlü görünmek zorunda hissediyorum. "Allah'tan başka kimseye ihtiyacım yok" diyerek kendimi avutuyorum; ama Allah bizleri birbirine muhtaç şekilde yarattı. Ne kadar inkâr etsek de insanın bir dosta, bir omza, bir çift samimi söze ihtiyacı var.
Ama bırakın birine içimi dökmeyi, güvenmek bile o kadar zor ki... Bu yüzden yalnızlığı seçtim. Yine de şimdi, birine sarılıp saatlerce ağlayabilecek kadar yorgun bir zamandayım.