melo

melo
@bubirmelo
giderek üzdü bizi zaman ;)
Kimse kimsenin acısının ne olduğunu anlayamaz, nasıl hissettirdiğini bilemezmiş. Çünkü hiçbir acı aynı değil, herkesin acı eşiği farklıymış.
Sayfa 415·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ve sanırım, beni ölüm döşeğinden bile çağırsan, birden ayağa kalkıp sana gelecek gücü bulurdum.
Edebiyat