Niye uyandırmadın beni? İzledim de ondan. Neyi? Senin ağzın uyurken çiçek gibi oluyor, onu izledim. Gülüyorum, yüzümün her yerine kondurulan öpücüklerden kurtulmaya çalışıyorum. Tamam babaanne tamam. Tamam değil, diyor. Şu göğsümü kessem ortadan, içime seni koysam da kapasam öyle yeter. Belki öyle doyarım. Bunu hayal ediyorum, göğsünü kestiğimizi ve içine girdiğimi. Gözlerim büyüyor. Çok sevilmenin tadı, çok güzel. Sevmenin kendisi bir bahtiyarlık.