Hayatın kendisine mucizelerini göstermesini bekleyen bir ressamım o beklediği mucizenin dışarıdan değil de kendi ellerinden çıktığını anlaması harika bir temaydı.
Heyecanlı, merak uyandıran ve bir o kadar da Akıcı.. Stefan sevenlerin favorilerinden bir kitap . Kitaptan çıkardığımı kısaca açıklamak gerekirse hak etmeyene değer vermemek gerektiği.
Kitapta bir ülkenin sorunlarından kurtulma çabası çok akıcı bir şekilde anlatılıyor. Bu kitabı okurken sürekli bizim ülkemizle karşılaştırdım. Okursanız çok fazla benzerlikler olduğunu göreceksiniz. Özellikle bir ülkenin düzelmesinde memurların rolü çok güzel tesbit edilmiş. Alınacak çok ders var bence...