Buket Hanım

Buket Hanım
@bukethanim
Kitap okumak sonsuz okyanuslardan yüzmek gibi ve bu yolculuğun sonu yok. Yetişmem gereken kitaplarla dolu milyonlarca otobüs var. Okudukça güçleniyorum.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Sakın Gözlerini Açma
9/10
·336 syf.·
Beğendi
·
2022 7. kitabı
Yine yıllar önce okuduğum kitaplardan bir tanesi Kafes. Çok beğendiğim kitaplardan biridir. Hemen bir solukta okunabilecek gerilim-korku kitaplarından biri. Bir sonraki adımda ne olacağını merak ettiriyır bu güzel yanlarından biri. O zamanlar arkadaşlarıma sormuştum kitabı okurken " Dışarıda kendimizi öldürmemize sebep olacak ne olabilir?" tabi ki yanıtını alamadık. :) Kitabının yanı sıra filminide izledim. Hemen hemen kitapla aynı etkiyi bıraktı. Kitabın dışında bir şeyler ekleyebilirlerdi. Mesela dışarıda ne olduğuna dair. Olduğu kadar yetineneceğiz artık. " Sıradan bir yaşam sürerken birden bir şeyler ortaya çıkıyor. Görenler kendini öldürüyor. Dışarıda ne var ki insanı kendini öldürecek raddeye geitrebiliyor. Hiçbir zaman öğrenemeyecekler. Çünkü görebilenler çılgına dönüyor, deliriyor, sonunda kendini veya birbirlerini öldürüyorlar. Cevapta onlarla beraber ölüyor. Ve Malorie hayatta kalmayı başaranlardan biri. Ama artık gökyüzünü ağaçları, oynayan çocuk sesleri bunların hiçbiri olmayacaktı. Dışarıda gezen şeyle beraber körlük gelmişti. Çocuklarıyla beraber bu zorlu yolculuğunda onunla beraber nehirde sizde olacaksınız. Hayata dolaylı yoldan gözlerini kapatmıştı." Tatlı okumalar
1000Kitap
KafesJosh Malerman · İthaki Yayınları · 201814,7bin okunma
şekerlemelik kitaplarım
'Kederin ve yitirilmiş hayallerin altında ezilirken neşesi, tıpkı şarkı söyleme yeteneği , gülme isteği gibi kaybolmuştu. '
Sayfa 33
1000Kitap
şekerlemelik kitaplarım
10/10
·400 syf.·
Beğendi
·
2022 5. kitabı
Yıllar önce okuduğum kitabı elime alıp tekrar okudum. Aynı heyecanı duyar mıyım ya da kitap eskisi gibi hoşuma gider mi? Yeniden sevdim kitabı. Tatlı kendi halinde güzel bir kitap. İyikide okudum yeniden. Şekerlemelik kitaplarım. ( bu isme yeni karar verdim.) Dün başlayıp bugün bitirdim. Kitap neyi anlatıyor? " Bir grup hanımefendilerin hayatlarında yaşadıkları kötü günlerin ardından kaybettikleri bazı güzellikleri tekrar kazanmak istiyorlar. Ve 20 dilekle başlıyor her şey. Böylece hem kendilerine neyin iyi geldiğini biliyorlar hem de kaçırdıkları birçok şeyin farkına varıyorlar. Bu kitapta her karakteri ayrı seviyorum. Hepsinin hikayesi ayrı. Tabi okadar derinlemesine anlatmıyorlat çok kurcalamıyor kitap. Bu da olayların hızla akıp geçmesini sağlıyor. Zaten hayatlarınının anlatılmayan kısımlarını zihninizde canlandırabiliyorsunuz. Bence bu güzel bir şey. " Belki de bazılarımızın böyle bir listeye ihtiyacı var. Tatlı okumalar
1000Kitap
Bir Dilekle Başladı HerşeyDebbie Macomber · Epsilon Yayınevi · 20183,270 okunma