Buket Kılıç

Buket Kılıç
@buketzklc
'Öl ve sonra kendi küllerinin arasından yeniden doğ!' deseler, hiç tereddüt etmeden ölür insan. Keşke insanın yüreğinde böyle bir ışık yansa da ruhunu aydınlatsa, serbest ve sağlıklı olarak en yüce duygularla kaygısızca düşünebilse...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hayır, gerçekten ölmedi; çünkü ben yaşayamazdım ölseydi. Bunu biliyordu. Bu kadar yakınımda olduğunu bilmiyordum ama, sen bir yerde var olursan yaşayabilirim ancak demiştim. Nasıl olursan ol, var olduğunu bilmek bana yeter demiştim.
"... Demek ki insanın beyni bir dakika düşünmeden duramıyor, o garip başı öyle yaratılmış ki istese de istemese de düşünceler ard arda geliyor, bir düşünceden öbürü doğuyor, herhalde ölünceye kadar böyle devam ediyor bu."
... Gece biterken son karanlığını da alıp götürür, Güneş doğar, gündüz olur yeniden, Ama benim ışığım yok artık, hiç olmayacak, Sen söndürdün güneşimi...

Buket Kılıç

, bir kitap okudu
Puan vermedi·413 syf.·
14 günde okudu
·
2024 5. kitabı
Cengiz Aytmatov
8.9/10 · 56,1bin okunma