Geçmişte yaşadığımız hisler ve heyecanlar o anda kalır çünkü bunlar o ana özeldir. İsterse 9 yıl sonra veya 9 saat sonra olsun, o yaşadığın hisler, tutkular, içinde dolaşan kelebekler yeniden doğamaz. Bazen, bazı anların kıymetini o an bilmek gerekir ama bunu kimse düşünmez çünkü o kadar güzeldir ki, onunla bir daha aynı şeyleri daha fazla yaşayabileceğini umut edersin, fakat hayat sana bunu sadece tadımlık olarak sunar…
Geçmişe YolculukStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202533,7bin okunma