Sonunda yaşadığı her şey için ağlıyordu; acı için,kayıpları,korkusu, öfkesi için, savaş için ve Savaşın ona ve hepsine yaşattıkları için, bir daha asla etkisinden kurtulamayacağı kötülüğü öğrendiği için, yaşadığı dehşet için ve hayatta kalmak uğruna yaptıkları için…