Birinin gözlerindeki içten bir gülüşte kendi huzurunu bulmak. Kalbin, bencilce çarpmayı bırakıp dünyanın tüm güzelliklerine aynı anda kapılarını açmasıdır.
Gözlerin bana öylesine saf bir sevgi ve mutlulukla bakıyordu ki, kendime bile o şefkatle bakamadığım için utanıp kendimden özür diledim. Gerçek değerimi kendimde değil de bir başkasının gözlerinde bulmak istemezdim.
Öyle çok sarılmalar biriktirdim ki içimde ;
Hiç konuşmadan sadece sarılmak ve bir omuz boşluğunda huzur bulmak ...
Bir ruhun diğerine
" buradayım ,geçecek" demesi gibi sarılmalar ...🤍