Şu insanlar üretmeden tükeden tek yaratıktır ne süt verir ne yumurtalar sabahı çekecek gücü yoktur tavşanı kendi başına avlamaktan aciz ama yine de tüm hayvanların efendisidir
Kitaba başladım sonra bıraktım çünkü +18 bir kaç sahne çıktı karşıma buda beni fazlasıyla rahatsız etti ve yarıda bıraktım konusunda zaten çok hoşuma gitmemişti bir arkadaşım ısrar ettiği için okumuştum sizede bahsedecek olursam müstehcen sahneler var ve zaten konusu da bir çocuğun köye gelip herkesi öldürmesi tavsiye etmiyorum psikoloji üzerinde büyük bir etki bırakacağını düşünüyorum neyse ki yarıda bıraktım