Tadımlık lokmalar. Öykü kitaplarını böyle tanımlıyorum ben. Bazısı vadat fakat bazıları olağan üstü. Bu kitap ve içinde ki öyküler işte öyle. Gerçekçi ve vurucu. Bizden kesitler, mekanlar bilindik. Anılar benzer. #mahirünsaleriş lokum tadında yazmış. Ağzından tadı gitmiyor. Bazen tatlı bazen ekşi. Bitince bir tane daha istiyorsun. Kalemi yumuşacık ama ince ince kalınlaşıyor. Yazarın ilk kitabı olmasına çok şaşırdım.Bayıldım. Bence çok özenli, derli toplu.