18 yaşımda okuyup gerçek manada çok beğenmiştim ama o zamandan bu zamana bende ve bakış açımda o kadar çok şey değişti ki şu an okusam aşırı saçma bulabilirim, bir de epik kitaplarda metafordan hoşlanmayan bir okur olarak muhtemelen şimdi okusam 6/10 derdim.