Aramızda savaş olursa Ruslara silah çekmeyiz", "babama söv, fakat Staline bisey söyleme" diyenlerin kulagımızla işittiğimiz bu fikir sapıklarının, günün birinde doğru yola geleceklerine sanmak ve başkalarına telkin etmek, ihanettir.
Hayatımda okuduğum en saçma kitap diyebilirim. Sırf yarım kalmasın diye bitirdiğim hayatıma hiçbir şey katmayan zamanını öldürmek isteyen insanlar okuyacağı türden kitap..