Burak

@burakce·
·
sabitlendi
"Melun hayat!" diye homurdandı. "İşin acı ve can sıkıcı tarafı, bu hayatın, operada olduğu gibi, tazim ile ve yahut çekilen ıstırablara karşı bir mükâfatla değil de ölümle bitişidir."
Sayfa 144·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
Uzelkov'un içine bir hüzün çökmüştü. Bir zamanlar sevilmeyi istediği gibi şimdi de hıçkıra hıçkıra ağlamak istiyordu. Bu ağlamanın çok hoşuna gideceğini, ruhuna bir ferahlık vereceğini hissediyordu. Gözlerine yaş yürümüş, ama bir yumru gelip boğazına tıkanmıştı.
Sayfa 328·Kitabı okuyor
Edebiyat
Neden bir eczacı, bir ayakkabıcı olmadın da yazarlığa postu serdin, bilmem ki? Senin bu yaptığına ancak bilge kişiler akıl erdirbilir!
Sayfa 314·Kitabı okuyor
Edebiyat
Güneşin kavurduğu otlar öylesine umutsuz, öylesine hüzünlü ki, yağmur yağsa da yeşermeyecekleri belli. Ağaçların doruklarıyla bir şey gözetliyormuşçasına kımıltısız duran orman bir beklenti içinde sanki...
Sayfa 211·Kitabı okuyor
Edebiyat
Rüzgârın yaklaşan tren gürültüsünü süpürüp getirmesi hoşuna gitmiyor mu?
Sayfa 177·Kitabı okuyor
Edebiyat
Reklam