Allah’a sadece verdiklerinden değil vermediklerinden dolayı şükretmeyi öğrenmişti. Dilinde şükür olanlar, yolu emekten,yüreği acıdan geçenlerdi. Çünkü görebilene her kayıp bir kazançtı. çünkü kaybı çok olan ve başarmaktan başka çaresi olmayanların azmi de sabrı da daha fazla oluyordu.