"İnsanlar hızlı trenlere biniyorlar ama ne aradıklarını bildikleri yok.
Koşuyor,heyecanlanıyor,dönüp duruyorlar.
Sonra ekledi:
'Bunca çabaya değse bari...'"
"Büyükler sayılara bayılırlar,asıl sorulacak şeyleri sormazlar.Sesi nasılmış,hangi oyunları severmiş,kelebek biriktirir miymiş sormazlar bile.
' Kaç yaşinda ' derler. Kaç kardeş? Kaç kilo? Babasi kaç para kazaniyor...? Bu tür bilgilerle onu tanıdıklarını sanırlar "
Hem ben,hayvanları kafeste görmekten hiç hoşlanmam.Kendilerine bakıldığını bilir bu hayvanlar,binlerce meraklı gözü hisseder bu hayvanlar , dokunur bu onlara...