kitabın ön sözü biraz uzun ve ağır olsa da tamamıyla etkileyiciydi... son zamanlarını sadece o ana odaklı geçiren bir idam mahkumu... eminim herkes bu kitabı okurken kendini onun yerine koymuştur..
Yarım kalmış, tamamlanmamış, sonu ihanetle bitmiş ya da sonuna kadar savaşılmış aşklar.. Hepsi birbirinden farklı ilgi çekici. Ama bence en güzelleri Fatoş-Yılmaz çiftiydi.