Dizisini severek izleyen birisi olarak kitabını çok merak etmiştim...Tam diziye uymasa da güzel bir kurgusu ve olay örgüsü vardı. En iyi yanı da diziden öncesini anlatıyor oluşuydu. Vampirleri seven herkesin okumasını öneriyorum:)
Kitap bir sürü bilimsel açıklama içermesine rağmen hiç sıkmadan, heyecanlandıran ve sonunda gülümsemenize yol açan harika bir eser. Herkes mutlaka okumalı...