Burcuhan Kaya

“Ben ölmek istemiyorum, yaşamak ve herkesin burnundan getirmek istiyorum.”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Ne kadar çok insana içerliyorum bir bilseniz.”
Sayfa 285·Kitabı okudu
Roman-Edebiyat
“Bu günlerde sözlerine inanacak yakın bir dost bulmakta güçlük çekiyormuş.”
Sayfa 284·Kitabı okudu
Roman-Edebiyat
“Aşk diye bir şey yoktur, güzellik vardır. Güzellik de kimsenin malı değildir. Ona sadece belirli bir süre sahip olabilirsin, sonra uçar gider.”
Sayfa 71·Kitabı okudu
Alıntı
“Sanki onu hayatın çirkinliklerinden, günlük olayların ağırlığından kurtarıyor, küçükken yaşadığı hakikatten uzaklaştırıyordu romanlar.”
Sayfa 24·Kitabı okudu