Pierrot ne yaptın sen ;mi demeliydim.Bilmiyorum;fakat Hitlerin yiyeceği pasta dilimine şırınga edilmiş zehri söylediğinde her şey çok geçti artık.Gelecek barış,mutluluk ya da huzur.Halasıyla göz göze gelişi Ernest in sonu...Bunlar feci sonun habercisidir.Peki işitme engelli çocukluk arkadaşı Asley in yazar oluşu...Ah mükemmel bir kitaptı.
Dili,konusu yazarın diger romanları gibi büyüleyici,etkileyici değildi.Sıradan bir hikaye konusu.Hayal kırıklığına uğramadım değil.Bir Mutluluk Serenad ya da Kardeşimin Hikayesin
den sonra...
Çoooook etkileyici,elinizden bırakmayacağını bir kitap.Fakat duygusal bir çocuğunuz varsa etkilenebilir son bölümden.Sonu belli fakat ürkütücü bir bilinmezlik var gibi bitmiş kitap