“Dopamin sistemimiz öyle bir hack’lediler ki etrafımızda peşinden koşulması gereken tonlarca uydurma ihtiyaç var o nedenle sürekli koşuyoruz .Hatta bu duruma o kadar alıştırıldık ki artık amaç bir yere ulaşmak değil sadece koşmak olmuş . Kaç yaşında olursanız olun bu kadar yorgun hissetmenizin temel nedeni koşmak . Bu kadar koşup da varış noktasına ulaşamamak gerçekten insanı fazlasıyla tüketen bir durumdur.”