Buse

Buse
@buseakyz
25826
Öfke bizi kendimize düşman eder,devamında birçok pişmanlığı kendisiyle getirir.
Reklam
Ben aslında kendi içimde çok iyi biriyim azizim;tek sıkıntı, kendi içimde olması.
1000Kitap
“Yaşam ağlamaya değmeyecek kadar saçmadır.”
Doğru hissettirmeyen her şeyi,bir daha asla doğru olmayacakmış gibi hissettiren şeyleri görmezden gelmeye çalış.

Buse

, bir kitap okudu
Puan vermedi·200 syf.·
2022 1. kitabı
Canan Tan
7.9/10 · 4.262 okunma