Bu kitabı ilk okuduğumda 17 yaşındaydım ve çok büyük hayranlıkla okumuştum. Anlatılan her şey beynimde şimşekler yaratıyordu. Aradan 5 yıl geçti ve yeniden okumak için elime aldığımda farkettim ki sadece bir kişisel gelişim kitabı. Yine bana birşeyler kattı ama bende yeni fikirler ortaya çıkarmadı. Ya da şöyle bakmak lazım benim kişisel gelişim kitabı anlayışım çok değişti.