Bu kitabı ilk okuduğumda 17 yaşındaydım ve çok büyük hayranlıkla okumuştum. Anlatılan her şey beynimde şimşekler yaratıyordu. Aradan 5 yıl geçti ve yeniden okumak için elime aldığımda farkettim ki sadece bir kişisel gelişim kitabı. Yine bana birşeyler kattı ama bende yeni fikirler ortaya çıkarmadı. Ya da şöyle bakmak lazım benim kişisel gelişim kitabı anlayışım çok değişti.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Diğer tüm kitaplarından farklı bu kitap. Daha bir akıcı daha bir somut. Daha bir içine aldı okurken. Hem de yormadı beni. Bir çırpıda okuyup bitirdim. E tabi çevirmenin hakkı da büyük