Insanlar uyanınca genellikle şunları yaparlar: Yataktan kalkar, ic geçirir, gerinir, tuvalete gider, dusa girer, saçlarini sampuanlar, kremler, yüzünü yikar, tiras olur, deodorant sürer, dislerini fircalar (hem de florürle!), saçlarini kurutur, tarar, yüz kremi sürer, makyaj yapar, aynada kendini kontrol eder, havaya ve duruma göre kıyafet seçer, o kıyafetleri giyer, aynada kendini bir daha kontrol eder ve bunlarin hepsini kahvaltidan önce hallederler. Yataktan cikabilmeleri bile mucize böyle düsününce. Ama hepsini yapiyorlar, tekrar tekrar, binlerce kez. Hem de kendi kendilerine, teknolojinin yardimi olmadan. Dis firçalarinda ve sac kurutma makinelerinde isin içine elektrik giriyor gerçi, ama o kadar. Ve bütün bu çaba ter kokularini, ağız kokularini, killarini, utançlarini azaltmak için yalnızca.