Kolay kolay bir kitap için bunu demem ama çok kötü bir kitap. Ahmet Ümit polisiyesini çok severim ama aşk romanı hiç hoşuma gitmedi. Tamamen zaman kaybı cümleler çok gereksiz uzamış bitmek bilmiyor. Atlayarak okusanız bile olay örgüsü bozulmuyor. Gerçekten zamanınızı daha güzel kitaplara ayırmanızı tavsiye ederim