“İnsanlar zalim ve adaletsiz kişilere karşı hep nazik ve itaatkar olursa kötüler bunu kullanır, hiçbir şeyden çekinmezler ve bu yüzden de değişmek bir tarafa, gittikçe daha da kötüleşirler.”
Tatlış bir kitaptı.
Başucu kitabı gibi, uyumadan önde okuyup huzurlu şekilde uyumak için çok ideal.
Hikaye değil deneme yazıları içeriyor kitap. Her yazı yazarın kendi hayatından ve düşüncelerinden oluşuyor bu tarz kitapları seviyorsanız eğer şans verebilirsiniz. Dediğim gibi uyumadan önce okumalık sakin ve güzel bir kitap. Hemen de bitirirsiniz.
Meraklısına tavsiye edebilirim.