İnsan ilişkilerinin temelinde çıkar olduğunu ne yazık ki 12 yaşında hisseden ve öğrenen Edgar aslında büyüklerin dünyasının ne kadar sahte ve sırlarla dolu olduğunu da acı bir şekilde fark ediyor.Hikayenin sonunda ise annesinin sırrını saklayıp bu yakıcı sırra ortak olduğunda o hep dahil olmak istediği yetişkinlerin dünyasına adım atmış oluyor.Çocukken belki de hepimizde olan büyüklerin dünyasına olan merak duygumuzu da Edgar'ın gözünden tekrar izliyoruz.