Normalde klasik kitap okurken daha yoğun anlatımlara denk gelmişimdir. Bu kitap ise oldukça sade ve anlaşılırdı. Okurken keyif aldım. Tek günde bitti zaten. Filmini izlemek için sabırsızlanıyorum.
Bence yazar hangi konudan ilerleyeceğine karar verememişti. Aynı anda hem dedikodu blogu meselesi hem rüyalar hem de ortaya çıkan üvey aile-yeni hayat karmaşası yüzünden konudan sapmalar oluyordu. Ya da seri haline getirebilmek için bu şekilde bir yol izledi bilmiyorum ama daha farklı olmasını isterdim. Seriyi aynı anda satın aldığım için mecburen devam kitaplarını da okuyacağım ama pek bir ümidim yok maalesef.