Yaklaşık 7 sene önce okuduğum ve sevdiğimi düşündüğüm bir kitabı re-read yapmak istedim. Ancak o zaman yazarın malum olayı gerçekleşmemişti ve ben de henüz yazdıklarını anlayabilir yaşta değildim. Tekrar okuduğumda adamın yazdıkları beni sıktı. Her şeyi anlamsızlaştırmış ve devamlı başka yazarlardan alıntı yapmış. Dışarıda duymaya tahammül edemediğim tüm konuşmaları yine o ağızla yazıya dökmüş. Kısacası beğenmedim. Diğer kitaplarını da okumayı düşünüyordum ancak yapamayacağım.