Buse Sarpkaya

Buse Sarpkaya
@busesarpkayaa
Diş Hekimliği
İzmir Atatürk Lisesi/İstanbul Kent Üniversitesi
İzmir/İstanbul
361 okur puanı
Ağustos 2019 tarihinde katıldı
Çünkü insan yalnız olduğunu unutamıyordu. Denemiştim…
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hiçbir zaman bardağa ait olmamış ve gelişiyle her şeyi altüst etmiş o damla gibi hissediyordum kendimi.
Elbette hayatta kalmış olmak yaşamak anlamına gelmiyordu.
“Bir tek kişiye duyulan aşktan daha acımasız bir şey var mıdır?”