Buse

Sizce bu iddialar ne kadar doğru? Bir ajanda var! Sizin parça parça bildiğiniz veya tek tek tepki verdiğiniz bütün meseleler aynı ajanda içinde yer alıyor. Cinsiyetsizleştirme başlığı altında; lgbt faaliyetleri, feminizm, aile çatısını yıkma, anne babayı değersizleştirme, ahlaki değerleri yok etme çalışmaları yapılıyor. Mülkiyetsizleştirme başlığı altında; yapay kıtlık, zamların artması ile mülklerin elden çıkması, yakıta gelen zamlarla elektrikli araçları kiralamaya teşvik… Küresel (tek) sağlık sistemi başlığı altında; insanların genetiğine ve zihnine müdahalenin insanların tercihine bırakılmaması, aşıların sürekli hale getirilmesi, kapanmaların devamlılığının sağlanması ve benzeri meseleler… İklim başlığı altında; haberlerle algıların hazırlanması, orman yangınlarına bahane gösterilmesi, büyükbaş hayvancılığın bitirilmesi, karbon ayak izi ödeterek insanları köleleştirme… Dijital tahakküm ve takip, uzaktan eğitim, sosyal vatandaşlık puanı, evrensel temel gelir, ve daha nesi ve nesi… Hasılı, yukarıda anlatılan tüm hususlar tek bir projenin ürünü! Yani parça parça tepki vermek hem yersiz hem de yetersiz kalır. Siz olayların doğal bir süreç olduğunu düşünüyorsanız YANILIYORSUNUZ! Devletlerin ve siyasetçilerin habersiz olduğunu veya projeden bağımsız hareket ettiklerini düşünüyorsanız YANILIYORSUNUZ! Medyanın size gerçekleri sunduğunu düşünüyorsanız YANILIYORSUNUZ! Ve bu anlatılanların komplo teorisi olduğunu iddia ediyorsanız CAHİLSİNİZ! Ajandanın adı “Great Reset” ve iktidarıyla muhalefetiyle oy verdiğiniz siyasetçiler bu projeye aykırı hareket edemiyorlar. Kendi ağızlarıyla söylüyorlar “Yeni Dünya Düzeni” diye. Bu şeytani ve sapkın düzen sizin dininizi, ailenizi, toprağınızı, sağlığınızı, güvenliğinizi, neslinizi, özgürlüğünüzü, sizi insan yapan tüm
Buse
Alıntı nereden?
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İlişkiler Aileler ve Feminizm Üzerine
Uzun süreli ilişkide Aile kavramı oldukça birbirine paralel konulardır. Biliyorsunuz ki son 100 senedir aile kavramının içi tamamen boşaltıldı. Devrimizin ilişki düzeyi kısa süreli olduğu için aslında uzun süreli ilişkilerin oluşma sebeplerinden biri de Aile kavramlarının bozulduğu için. Bunun çeşitli sebebi var ilki doğal olarak Feminizmin yarattığı tahribat. İkincisi de yüksek boşanma sorunları yüzünden yüksek değer Erkeğin evliliği tercih etmemesinden kaynaklı. Uzun süreli ilişkiler bile şu zamanlarda tehlikeli, geçmişte geniş aile tehlikedeydi. Geniş aile bozuldu çekirdek aileye döndü. Çekirdek aileden sonra aşırı bireyselleşmeye dönüldü. Hem evlilik oranları çok düştü hem de boşanma oranları çok düştü. Bunlar birbirini izleyen evrimleşen şeyler. Maalesef insanlar artık günümüzde evlenmiyorlar. Kadınlarımız için kabullenmesi zor bir konu biliyorum ama Feminiz probagandasının etkisi çok büyük burda. Örn. Ataerkil sistemin çökmesi çökmesi lazım bunun çökmesi ve parçalanması için her şey çekirdekten alınmalı, çekirdek ne? Aile. Ailede Maskülen Erkeğin rolü çok büyük olduğu için ailenin direği o. Bunu Feministler bozabilir/deşitirebilirse sonuç olarak ataerkil sistemi de yıkmış oluyor. Ne kadar Kadınlar tarafından kabul edilmese de neredeyse istisnasız olarak bütün Feminist Fraksiyonlar da bu düşünce vardır. Çok çok azında bu düşünce yok. Ne zaman kendine ''Feministim'' diyen bir ''İnsan'' gördüğünüzde şunu lütfen sorun. ''Aile hakkında ne düşünüyorsun?'' Eğer size olumlu şeyler söylüyorsa Feminist değildir ya da Feminizm hakkında hiçbir bilgiye sahip değildir. Aile genelde Kadına negatif roller yükleyen örn. ''Temizlik - Yemek yapacaksın'' gibi kötü roller yükleyen kurum olarak görülür ve bu yüzden sürekli Regüle edilmeye çalışıldı. Bunun çeşitli kanıtları var.
1000Kitap
Buse isimli okura yanıt verildi
Buse
Hüseyin Eriş Daha çok aile yapısı üzerine arıyorum. Bahsettiğiniz yazara bakayım, çok teşekkürler🙏🏻
İlişkiler Aileler ve Feminizm Üzerine
Uzun süreli ilişkide Aile kavramı oldukça birbirine paralel konulardır. Biliyorsunuz ki son 100 senedir aile kavramının içi tamamen boşaltıldı. Devrimizin ilişki düzeyi kısa süreli olduğu için aslında uzun süreli ilişkilerin oluşma sebeplerinden biri de Aile kavramlarının bozulduğu için. Bunun çeşitli sebebi var ilki doğal olarak Feminizmin yarattığı tahribat. İkincisi de yüksek boşanma sorunları yüzünden yüksek değer Erkeğin evliliği tercih etmemesinden kaynaklı. Uzun süreli ilişkiler bile şu zamanlarda tehlikeli, geçmişte geniş aile tehlikedeydi. Geniş aile bozuldu çekirdek aileye döndü. Çekirdek aileden sonra aşırı bireyselleşmeye dönüldü. Hem evlilik oranları çok düştü hem de boşanma oranları çok düştü. Bunlar birbirini izleyen evrimleşen şeyler. Maalesef insanlar artık günümüzde evlenmiyorlar. Kadınlarımız için kabullenmesi zor bir konu biliyorum ama Feminiz probagandasının etkisi çok büyük burda. Örn. Ataerkil sistemin çökmesi çökmesi lazım bunun çökmesi ve parçalanması için her şey çekirdekten alınmalı, çekirdek ne? Aile. Ailede Maskülen Erkeğin rolü çok büyük olduğu için ailenin direği o. Bunu Feministler bozabilir/deşitirebilirse sonuç olarak ataerkil sistemi de yıkmış oluyor. Ne kadar Kadınlar tarafından kabul edilmese de neredeyse istisnasız olarak bütün Feminist Fraksiyonlar da bu düşünce vardır. Çok çok azında bu düşünce yok. Ne zaman kendine ''Feministim'' diyen bir ''İnsan'' gördüğünüzde şunu lütfen sorun. ''Aile hakkında ne düşünüyorsun?'' Eğer size olumlu şeyler söylüyorsa Feminist değildir ya da Feminizm hakkında hiçbir bilgiye sahip değildir. Aile genelde Kadına negatif roller yükleyen örn. ''Temizlik - Yemek yapacaksın'' gibi kötü roller yükleyen kurum olarak görülür ve bu yüzden sürekli Regüle edilmeye çalışıldı. Bunun çeşitli kanıtları var.
1000Kitap
Buse
Konu üzerine okuduğunuz ve önerebileceğiniz kaynak var mı?
(...) felsefe doğayı anlamak istemekle, din de doğayı anladığını zannetmekle ortaya çıkmıştır. Bu sebeple bugün dindar insanlar veya teleolojik yöntemi kullanan teologlar, doğayı anladıklarını, hatta onun arkasındaki amacı bulduklarını iddia ederek, bilimsel gelişmeleri inançlarının kalkanı haline getirmektedirler. (...) Eğer teleolojinin kusurlarını insanlara gösterirseniz; aynı zamanda onlara hayatlarının da yalan olduğunu göstermiş oluyorsunuz. Bu yüzden çocukluktan beri ona işlenmiş olan kimlikten vazgeçemeyecek olan kalabalık bir zümre, buna hoşgörüyle yaklaşmıyor.
Sayfa 127·Kitabı okudu
Buse isimli okura yanıt verildi
Buse
@Maclarens bir de kurgu olmadığından sindirerek okumak gerekiyor, bitireceğiz bakalımm
(...) felsefe doğayı anlamak istemekle, din de doğayı anladığını zannetmekle ortaya çıkmıştır. Bu sebeple bugün dindar insanlar veya teleolojik yöntemi kullanan teologlar, doğayı anladıklarını, hatta onun arkasındaki amacı bulduklarını iddia ederek, bilimsel gelişmeleri inançlarının kalkanı haline getirmektedirler. (...) Eğer teleolojinin kusurlarını insanlara gösterirseniz; aynı zamanda onlara hayatlarının da yalan olduğunu göstermiş oluyorsunuz. Bu yüzden çocukluktan beri ona işlenmiş olan kimlikten vazgeçemeyecek olan kalabalık bir zümre, buna hoşgörüyle yaklaşmıyor.
Sayfa 127·Kitabı okudu
Buse
Benden bir ay sonra başladın benden önce bitireceksin jdskdsldlskö