"Neden her şey eskisi gibi olamıyordu ki?
Çünkü hiçbir şey vaktinden önce olmaz, diye cevapladı iç sesim. Çünkü şimdi yeni bir hayatın var, hoşuna gitsin ya da gitmesin."
...ve onun tabiriyle bu erkekler dünyasında hiçbir şeyi sineye çekmek zorunda olmadığımızı söylemişti. Onun "Sırf ayakta işeyebiliyor diye kimse daha zeki ya da daha güçlü olmaz," lafını yedinci sınıftan bir kız daha sonra kızlar tuvaletinde grafiti olarak ölümsüzleştirmişti.
"Aklın bazen böylesine çabuk kayıp gidebileceğini biliyordum, insanın önceden uyarılamayacağı kadar çabuk. Çünkü daha önce tanığı olmak zorunda kaldığım şey tam olarak buydu."