Bu dünyada inandığım bir tek şey varsa, o da bir insanın başka bir insanın hayatına karışmaya hakkı olmadığıdır. İnsan dilediğini, istediğini yapmali. Evet, belki bir insan başkasına yardım eder, ama ne yapması gerektiğini
söyleyemez.
İnsanın kendisi, bir ülkü uğrunda ıstırap çekmez ve ölmezse korkun, çünkü bu tek nitelik, insanın temelidir ve bu nitelik, insanı evrendeki bütün öteki şeylerden ayırır.