Yansıtmaya çalıştığımız sahte imgeler yüzünden ne çok insan acı çekiyor. İnsanlar çok önemli olduklarını iddia ederken bir yandan da bir hiç olduklarına inanıyor.
Çocukken herkesin görüşünün önemli olduğunu öğrenir, yaşamlarımızı bu görüşlere göre yönetiriz. Birisinin gerçek bile olmayan basit bir düşüncesi bizi cehennemin derinliklerine itmeye yetebilir; "Çirkinsin. Yanılıyorsun. Aptalsın." Görüşlerin cehennemde yaşayan insanların anlamsız davranışları üzerinde büyük bir gücü vardır. İşte bu nedenle iyi, güzel olduğumuzu, doğru davrandığımızı duymaya gereksiniriz. "Nasıl görünüyorum? Söylediğimi nasıl buldun? Tavrım nasıl?" Evcilleştirildiğimiz ve bu görüşlerle yönlendirildiğimiz için başkalarının düşüncelerini bilmeye gereksiniriz. Başkalarının onayına ihtiyaç duymamızın nedeni budur.