'Eğer insanlar - niçin böyle yaratılmış olduklarını Tanrı bilir - imgeleriyle geçmişteki kederin anılarını çağrıştırmak uğruna bu denli çaba gösterecekleri yerde, kayıtsız bir şimdi'ye katlansalardı, çektikleri acı daha az olurdu.'
' Yaşama fazlasıyla tutku duymaktan,
Umuttan ve korkudan azade olmuş,
Kısacık bir minnettarlık hissiyle şükran duyarız
Hangi tanrıya olursa olsun
Hiçbir yaşam ilelebet sürmediği için ;
Ölüler bir daha asla dirilmediği için ;
En yorgun nehir bile,
Denizin güvenli sinesine kavuşacağı için. '