Heyecanın doruklarina ulasmisken kitabın sonu böyle bitmemeliydi. Daha heyecanli bir son olmalıydı. Ama okurken çok keyif aldığımi inkar edemem. Bazı yerlerde epeyi korktum
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İdeal ülke profiline nasıl yaklasilabilecegini çok güzel anlatmış zaten Atatürk onermisse mutlaka okumali. Geri kalmış ülkelerin neden geride kaldığını ve bizim ülkemizdeki yanlışları da okudukça çok iyi anladım. Neden hala duzeltmelere baslanmiyor diye düşünmekten kendimi alamıyorum.
Okurken bir insan nasıl boyle bir kişilik analizi yapar dedim ancak katil olan bir kişi böyle anlatabilir. Analizler gerçekten harika. Zaten kitap yazıldıktan sonra dostoyevski yi ifadeye çağırmışlar bunu ancak birini öldürmüş biri yazabilir diye. Niye daha önce okumadım dediğim bir klasik ve klasiklere bakis açımı değiştirdiği için teşekkürler dostoyevski
Suç ve CezaFyodor Dostoyevski · Can Yayınları · 2015194,5bin okunma
Psikolojik analizler ve Gülseren hanımın yaklasimlarinin harika oldugu bir kitap. İyi ki yazmış iyi ki okudum. Psikoloji alanına olan merakım Gülseren hanım sayesinde gittikçe katlanıyor. Bir süre sonra insanları eleştirmeyi bıraktığımı gördüm. Artık acaba bu kişi ne yaşadı da böyle davranıyor diye dusunuyorum
Klasik Ahmet umitten biraz daha dışarıda kalmis. Yer yer sıkıldığım ama yine de sonunu iyi bulduğum bir kitap oldu. Polisiye romanlara artık daha farklı bir bakış açısı getirmesi gerektiğini düşünüyorum. Çünkü diğer kitaplarıyla artık iç içe geçiyor ve bir süre sonra yine aynı Ahmet Ümit polisiyesi diyorsunuz. Klasikleşmiş bakış açısından biraz çıkmalı
Aşk KöpekliktirAhmet Ümit · Everest Yayınları · 201217,2bin okunma