Bazı kimselerle samimiyet kuramadan gidersem bu dunyadan,izleyemezsem gökyüzünü doyasıya, kuşları, nehirleri mesela.Rabbimi tanimazsam ya da güzel bir türküyü keşfetmeden gidersem buralardan,yazık olur Sadece kavga ve hüzünden başka bir şey görmezsem yaşadığıma yazık olur