Acıyla, gözyaşıyla yoğrulmuş bir roman...
Sonlarına doğru gözlerinizi doldurmamak mümkün değil.
Huzursuzluğu, savaşı, korkuyu, telaşı, dostluğu ve isterlerse eğer bir kadının dostunun yine bir kadın olabileceğini anlatarak yaşatan bir kitap. Girişinde umutla başlayıp gelişmesinde acılar çektiğiniz ve hatta dayanamadığınız anlara şahit olarak devam eden ama sonucunda bedeller ödenerek ulaşılan mutlu bir son... Kurulan hayallere kavuşulan bir son...
Kağıt yerine gül yapraklari kullanacağım ve sana dünyanın en tatlı mektubunu yazacağım...~43